viernes, 6 de mayo de 2011

REFLEXIÓ SOBRE LA 1A SESSIÓ AMB ELS ALUMNES

Quina setmana més moguda!!

He passat per totes les aules d'ESO de l'IES i, encara que ha estat esgotador, m'ha semblat molt interessant fer de psicopedagoga i actuar amb l'alumnat com a tal.
Van estar molt atents i motivats en tot moment.

- Durant el qüestionari van estar molt aplicats completant-lo. Després vam estar uns 10 minuts comentat-lo, cosa que em va agradar molt, ja que ells mateixos s'adonaven d'allò que feien malament.
- Quan van veure el vídeo vaig escoltar comentaris en veu baixa, rialletes... però al comentar-lo vaig descobrir que els alumnes havien reflexionat i, entre el qüestionari i el vídeo vàrem fer una introducció a les tècniques de treball intel·lectual.
- A continuació vaig comentar aspectes sobre l'organització i l'ambient d'estudi, ells ja s'ho sabien quasi tot! però clar, el que importa és que després ho posin en marxa.
- Per a finalitzar vaig repartir la plantilla de l'horari. Molts d'ells es van passar pel despatx per mostrar-me'l. A veure si el compleixen!

En general ha estat una experiència molt satisfactòria.

1 comentario:

  1. Hola Mireia!

    Primer de tot felicitar-te per la teva carrera per les aules de la ESO! Enhorabona per la teva sessió, crec que el fet que els alumnes hagin acabat anant al despatx per a preguntar-te mostra que els has fet moure i que han relacionat la teoria amb la seva realitat, tot un èxit, no han quedat indiferents i els has fet reflexionar!

    ResponderEliminar