viernes, 27 de mayo de 2011

AVALUACIÓ DEL PROJECTE

Els últims dies m'he dedicat a avaluar el projecte. He utilitzat els següents mètodes d'avaluació:
- Avaluació continuada realitzada amb observacions durant tot el procés. He comprovat que l'alumnat s'ha interessat, s'ha mostrat participatiu i motivat. Els professors s'han implicat i estan dispostos a donar continuïtat al projecte.
- Avaluació sobre què han aprés els alumnes utilitzant el test que van realitzar l'última sessió: Els resultats han estat molt positius; als tests es pot comporbar com l'alumnat ha comprès la importància de les tti i sap com utilitzar-les i quines d'elles són les més adequades.
- Avaluació sobre l'opinió del professorat respecte al projecte. Durant l'última sessió amb el professorat els hi vaig passar un test on havien d'opinar sobre la importància del desenvolupament de les tti a l'aula i sobre l'aplicació del projecte. Els resultats també vàren ser positius, majoritàriament, tots estaven d'acord en la importància d'introduïr les tti a les aules i de desenvolupar les competències d'aprendre a aprendre i d'autonomia i iniciativa personal.
- Avaluació del psicopedagog del centre (tutor-extern del pràcticum). Després d'analitzar els tests de l'alumnat i dels professors, el psicopedagog i jo vam realitzar una avaluació seguint els següents critèris:
  • L'alumnat i el professorat és conscient de la importància de les tti?
  • L'alumnat ha après les tècniques donades?
  • L'alumant comença a aplicar les tti a l'aula?
  • El professorat comença a introduïr les tti com a tema transeveral?
  • L'organització ha estat d'adeqüada?
  • El temps ha estat suficient?
  • Els materials i recursos han estat oportuns?
  • Les activitats han estat adaptades a l'alumnat?
  • ...

No hay comentarios:

Publicar un comentario