miércoles, 6 de abril de 2011

VÍDEOS INTERESSANTS

He estat fent una recerca a youtube i he trobat un vídeo interessant per a un primer contacte amb l'alumnat.

A continuació us presento un vídeo que m’agrada molt i possiblement el posaré a l’inici de la 1a xerrada grupal amb els alumnes. Podem veure tot allò que no s’ha de fer quan s’estudia. És molt entretingut perquè ix una adolescent intentant estudiar i exagerant aquelles coses que perjudiquen l’estudi (entretenir-se, menjar, posar música...). Resulta molt graciós i penso que als alumnes els cridarà l’atenció.
Aquí us deixo l'enllaç:

Si cerquem a youtube trobem multitud de vídeos sobre tècniques per a estudiar d’una manera saludable. Penso que no són molt útils per a emprar a l’aula, ja que no resulten massa motivadors. Crec que una presentació en Power Point acompanyat d’una explicació oral i deixant intervenir als alumnes ajudaria a una millor comprensió d’allò que volem explicar. Em posaré a la feina amb això!

3 comentarios:

  1. Quan l'he vist, m'ha vingut al cap uns quans alumnes de la ESO de l'IES on faig es pràctiques, em smebla que també els agradarà!

    Li ensenyaré el link a la meva tutora de pràctiques per a que em doni la seva opinió.

    M'agrada, és la realitat i molts d'ells s'hi veuran reflectits amb un toc d'humor!

    Gràcies!

    ResponderEliminar
  2. Un vídeo amb un toc d'humor però que plasma la realitat de molts estudiants! L'he trobat interessant ja que ens pot oferir la possibilitat d'establir un diàleg constructiu i cooperatiu amb el nostre alumnat sobre el tema. Gràcies!

    ResponderEliminar
  3. Gràcies pel video, com diu la Susana, pot donar lloc a establir un diàleg amb els alumnes: penseu que és veritat el que li passa aquesta noia? us hi heu trobat alguna vegada? i que heu fet? com us heu sentit? i el resultat? què creieu que és millor? com ho feu vosaltres? etc.

    ResponderEliminar