martes, 5 de abril de 2011

RECERCA BIBLIOGRÀFICA II


Hola!
He trobat a Internet una web més motivadora i pràctica per a l’ús de l’alumnat, encara que també serveix de molta utilitat per al psicopedagog. Aquesta podria ser aprofitada a alguna de les sessions (tant amb el tutor/a com amb el psicopedagog) amb els alumnes a l’aula d’informàtica.
A la web trobem activitats, test, consells,... que inciten a la reflexió sobre els hàbits d’estudi i que, a més, informa de les millors tècniques i estratègies a l’hora d’estudiar.
Aquí us deixo l’enllaç:

4 comentarios:

  1. Hola Mireia,
    estàs trobant uns recursos molt interessants, aquest me'l guardo als meus "preferits".
    Fins aviat,
    Dolors

    ResponderEliminar
  2. Ostres Mireia l'altre dia vaig enviar al fòrum material per poder treballar amb un alumne amb TDA i aquest enllaç el trobo super interessant, me'l guardo!
    Gràcies

    ResponderEliminar
  3. Gràcies per aquesta web.
    Tot i que l'alumnat amb qui estic fent el pràcticum no són uns adients receptors d'aquesta informació, intentaré treballar amb alguns d'ells i elles (els que volen continuar l'ESO) alguns aspectes.
    Adéu

    ResponderEliminar
  4. jo també la he afegit als meus preferits, mai sé sap quan la podem utilitzar. Gràcies!

    ResponderEliminar