viernes, 8 de abril de 2011

RECERCA BIBLIOGRÀFICA III

Hola a tots/es!
Aquesta tarda m'he apropat a la biblioteca d'un Centre de Fromarció del Professorat per fer una recerca bibliogràfica sobre les tècniques de treball intel·lectual. He estat consultant els següents llibres:
  • Novak J.D (1998): Conocimiento y aprendizaje. Alianza Editorial. Madrid.
  • Novak J.D. y Gowin D.B. (1988): Aprendiendo a aprender. Martínez Roca. Barcelona.
  • Cardona C. y otros (1991): Técnicas de Estudio. Disgrafos. Alicante.
  • Román J.M. y Gallego S. (2001): ACRA, Escala de Estrategias de Aprendizaje. TEA Ediciones.
M'han servit de mota ajuda. M'he fotocopiat allò que he trobat més interessant i estic agafant tota la informació per realitzar el Projecte i els materials.

1 comentario:

  1. Hola Mireia,
    Estàs fent una bona recerca que sense dubte cristal•litzarà en un bon projecte d’intervenció.
    Del llibre de Martínez Roca dels autors Novak i Gowin, jo destacaría els mapes conceptuals i el diagrama V, respectivament.
    Respecte al diari de Pràctiques, estaría bé que s’hi reflecteixin les actuacions que estàs fent dintre de l’institut: coordinacions, observacions de grup…
    Bona feina!

    ResponderEliminar